Monday, January 16, 2012

Kisah dress itu..




ramai plak tanya pasal dress putih yang aku pakai masa dinner yang aku publish lama dulu http://www.blogsihitammanis.blogspot.com/2011/06/glowing-mama-pegi-dinner.html

percaya atau tidak, baju ni below 200. mana nak cari? aku beli kat kedai2 atas kedai.. kat area the strand kota damansara ni ada banyak kedai-kedai korea.. pepandai laa nak cari kan. sebab ada banyak kedai kat situ. memang jenuh jugak naik turun tangga.

malam nak gi dinner, lepas lunch pada hari yang sana baru aku terkinja nak cari baju. masa tu jugak alter baju, kasi pendek skit sebab kita ni 'tinggi'. balik mandi, amik baju yang anto alter tadi, terus gi buat rambut & make up. and siappppp....

orang patut aku berterima kasih ialah


JLO kerna memberi idea...
walaupun tak sama.. sipi-sipi pun ok laa kan..



0 comments: