Friday, February 19, 2010

eh anak ke?

situasi 1 : "eh anak ke? putihnya budak ni... tak macam mak nya" - yee mak nya berkaler sikit. tapi aku bole lagi nak jawab sesopan yang bole... "ha ah kak... anak saya ni ikut kulit bapaknya" ... tapi kan, kenapa la orang nak pertikai kan pasal warna-warna kulit ni.

situasi 2 : masa jalan-jalan kat the curve.. "comeynya baby ni... mana mak dia?" - masa ni aku rasa macam celaka la mulut mak cik ni... ingat aku ni maid ke apa? ok, bukan salah dia.. aku yang comot masa tu... well aku bersyukur dia puji anak aku.

4 comments:

m4rilyn said...

orang bermulut puaka cam nie samada toksah layan atau jawab balik ngan lazer je.

sian yaya

Mommy Stephanie Liah And Daddy Remy Rizal said...

hahah funny.tp bodo giler mulut diarg tu,perli ke ape???derr...

Si Hitam Manis said...

m4rilyn : kalau kak lis ada.. sure kak lis tolong lazer kan kan kann...

Mommy Steph : yaaa... mak cik tu dengki kot... LOL

m4rilyn said...

rynn..statement cam hajar.
tp of course kak lis laserkan sbb dia dah menganggu my clan.