Friday, August 24, 2012

Bila tak balik kampung

tahun ni tak balik kampung sob sob.. kesat hingus...
apa kitaorang buat?
pikir punya pikir.. jom buat benda yang kitaorang susah nak buat kalau hari biasa KL.. iaitu meredah KL gi KLCC
memang nama je duduk KL, jangan harap la aku nak redah masuk hiruk piruk KL kalau tak de meeting. kalau stakat nak beli barang.. jenjalan.. kat damansara ni pun sume ado.

sampai KLCC rasa macam sedih kot.. sebab sume muka orang luar.. rasa macam duduk kat negara lain je.


acara wajib, bawak Yaya gi tengok air pancut. ramai orang okeh.. lemas aku...  tengok Annick.. pantang si mak jauh skit start melalak, kang aku sumbat balik masuk dalam perut kang.

cakap pasal perut.. tetiba lapar. plan nak gi makan kat food court, tapi cik hubby kata mana ada orang food court nak berniaga masa ni.. betul jugak kann.. sebab masa ni raya kedua :(

so kami meredah DOME..


tengok si Annick bila dapat riba mak nya.. muka terus bahagia.


mmm.. anak daddy konon.. tunggu laa masa sakit perut.. demam.. nak berak.. sapa kau cari?


aku perati je dua beranak ni menekun colour katun.. macam nak masuk exam.


si kecik ni first time duduk kat baby chair... maintain muka bahagia asal kan mak nya depan mata. asal aku berdiri nak betul seluar je terus muka sebek.. hai anak...

servis malam tu agak lemssss.. tapi nak gesa-gesa pun tak sampai hati sebab aku tengok semua muka penat.. ye lah.. DOME situ ramai..

sampai rumah about 11 aish.. tengok TV sampai sembab...
abis macam tu je raya kedua kitaorang...

0 comments: