Monday, September 6, 2010

Siapa yang tidak rindu kalau macam ni?


secara jujurnya... saya bukan lah jenis suka budak-budak sebelum ni. buat-buat suka pun tak reti, sebab panik plus tak reti nak handle. tapi bila dah ada anak sendiri, baru lah perasaan tu datang. baby ni, tak payah buat apa pun, kita tengok dia tido pun hati dah sejuk. apa lagi kalau hari-hari kita dengan dia macam ni...

cabut diaper sendiri.. then melarikan diri...

muka cuak takut orang tangkap diaper dia.

sukahati dapat berkemban macam dia tengok orang buat hari-hari..

tepi-tepi, Yaya nak sapu lantai...

siapa tak rindu?

1 comments:

mytrajet74 said...

mesti rindu lah...kalo takat 2-3 jam x jumpa pun rindu inikan lagi 2-3 hari...